2013 m. vasario 8 d., penktadienis

Pradedam naują darbą!

















Hey! 

Su jumis nori susipažinti 2 merginos Rasa (kairėje) ir Rita (dešinėje). Tataigi šiaip sau nuobodžiaudamos sugalvojom kurti blog'ą! Čia ne 5 minučių darbas, o visos savaitės, tad įvertinkit lūkesčius ;>.
Plačiau apie Rasą
Man - 13 metų. Turbūt daug kas mane jau žino iš blog'o "Rasootos lašai" (P.S. Jūsų lauksiu ir rytoj, nes vėl eisiu fotografuoti ;P). Šiaip neturiu daug ką apie save pasakot :D.
Ką aš čia veiksiu?
Mano straipsniai bus apie :
  • Plaukus
  • Madą
  • Rankdarbius
  • Gražią odą (čia Rita sugalvojo :D)
  • Fotografiją
  • Knygas
  • Makiažas (nors ir nesu spec'ė vis dėl to, kai ką parašysiu :D)
  • Ir taip toliau, nes tikrai žinau, kad kažko nepaminėjau :DD


Plačiau apie Ritą
Man kaip ir Rasai - 13 metų. Deja, savo blog'o neturiu :D. Šiaip mėgstu būti bendraujanti, linksma, bei draugiška : ). 
Mano straipsniai bus apie :
  • Sportą namie
  • Aplamai apie sportą :D
  • Receptai
  • Knygos
  • Rankdarbiai
  • optimizmą
Pakolkas tiek :). Jeigu bus kažkas naujo, būtinai parašysiu :}.


Taigi... Tataigi :D.. Mūsų abiejų straipsniai bus atskirai parašyti (negu, kad dabar :>), bett.. kad nesumaišytumėte visada pasirašysim :).
(P.S. Puslapis JOMS, bet ne JIEMS :DDD)

Labai jūsų lauksim, tikimės palaikymo!
Rasa and Rita

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą